Representants de mares i pares al consell escolar

Benvolgudes mares i pares.
 El dimecres, 26 de novembre, es van realitzar les eleccions de representants de mares i pares al consell  escolar de l’escola. Els resultats han estat els següents:
Manel Mudarra: 54 Vots
Esther Quiñones: 47 vots
Alicia Sancha: 34 vots
Marc Nogué: 31 vots
Julià Lombardo: 30 vots
Com a  conseqüència d’aquesta votació són proclamats/des com a representants del sector mares i pares al Consell Escolar de l’escola Antoni Gaudí:

Manel Mudarra

Esther Quiñones

Alicia Sancha

En breu publicarem la composició del nou Consell Escolar.
Volem agraïr a totes les mares i pares la participació en aquest procés, varen votar 90 persones, per tant hi va haver un índex de participació del 29%.
Volem agraïr molt especialment a les mares que van composar la mesa electoral , i molt especialment agraïr i felicitar als/les qui heu presentat candidatura per tal de representar amb la vostra veu i el vostre vot a les mares i pares de l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes!