Projecte d’escola: ELS INVENTS

El Dimecres 26 d´Octubre, a l’escola es va fer la presentació del projecte. Tot l’alumnat vam anar al gimnàs molt intrigats ja que no sabíem de què anava. A l’escenari hi havia una màquina del temps i dues científiques. De la màquina del temps va sortir un altre científic d’una forma molt espectacular: la màquina s’encenia i s’apagava i feia molts sorolls!. El científic es va presentar, era un ajudant d’en Thomas Edison, però en realitat era una ajudant disfressada de noi ja que en aquella època les noies no podien ser científiques. Ens va explicar qui era Edison, un gran inventor molt famós que va néixer a Ohio (Estats Units) l´any 1874. De fet, sense ell, no tindríem bombetes elèctriques: va passar de les espelmes, a les bombetes de gas i de les bombetes de gas, a les bombetes elèctriques.

Ara, a observar, a pensar, a treballar i a inventar!!