PRESENTACIÓ CLASSE DE 4t 2019-2020

Hola, som la classe de 4t, de l’escola Antoni Gaudí.

Som 26 nens/es en total. La nostra mestra es diu Jennifer és molt guapa i divertida i parla amb un micròfon perquè té nòduls a les cordes  vocals i així no força la veu.

Nosaltres som una classe divertida de nens i nenes amables, simpàtics i ens agrada molt xerrar i jugar, però quan hem de treballar no s’escolta ni una mosca. Som un bon grup.

Ens agrada els esports, la música, ballar, el teatre, la tecnologia, etc.. Ens agrada molt superar reptes i el primer que vam resoldre va ser el de la motxilla viatgera.

Estem descobrint moltes novetats a quart i estem molt motivats i motivades! Si ens voleu conèixer ja sabeu on trobar-nos.

Atentament,

La pinya de 4t.