Premi de la III Marató de l’estalvi energètic 2018

Hola a totes i tots,

Hem reut el PREMI ACTIVA’T a la III Marató d’estalvi contra la pobresa energètica 2018.

Es va celebrar aquest èxit amb una activitat conjunta amb tots els centres escolars participants.

Les activitats empreses per les sis escoles de Sant Boi participants han demostrat ser efectives durant les quatre setmanes de la Marató. Les dades de reducció del consum d’electricitat han estat molt bones amb un 24,28 % d’estalvi total, equivalent a 1.269 euros, molt superiors a l’objectiu proposat. Pel que fa el consum d’aigua, les dades han suposat un estalvi total del 7,37 % . El consum de gas natural ha tingut un sobreconsum del 21,86 %, però cal tenir en compte que durant el mes de febrer les condicions meteorològiques han estat adverses, essent aquest el tercer febrer més fred dels últims 36 anys.