Portes obertes virtuals 2021

En aquest curs tan especial i complicat a causa de la pandèmia, la nostra escola, juntament amb la resta d’escoles públiques de Sant Boi, no realitzarà jornada de portes obertes presencial.

Al Gaudí farem unes TROBADES INFORMATIVES VIRTUALS, a través d’un enllaç meet que estarà actiu en aquesta web el dia de la sessió:

L’objectiu de les trobades és compartir  una estona plegats per informar  dels aspectes més rellevants de la nostra escola i al mateix temps resoldre les preguntes i dubtes que els assistents ens plantegin.

Si voleu rebre més informació o contactar amb nosaltres ho podeu fer a través del nostre correu electrònic: a8034400@xtec.cat o trucant al telèfon de l’escola.

• TRÍPTIC ESCOLA (triptic Gaudi_2021)
  • PROJECTE EDUCATIU: (Projecte educatiu Gaudí)
  • APRENEM AL GAUDÍ: Aquí trobareu una presentació amb un conjunt de 16 vídeos on recollim COM APRENEM AL GAUDÍ. Cliqueu a “bon viatge” i escolliu els temes que vulgueu veure i conèixer. Cadascun d’ell té un vídeo explicatiu i alguns un espai on poder clicar i tenir més informació. Esperem que sigui d’ajut per apropar-vos a qui som i a allò que fem.