L’escola Gaudí ajuda a construir ‘La Torre de Llibres’

La Torre de Llibres és un joc lector per incentivar la lectura en els alumnes d’entre sis i dotze anys perquè llegeixin tants llibres com l’alçada de la Sagrada Família.

Després d’uns mesos intensos de feina i de la col·laboració d’entitats, La Torre de Llibres va començar a rutllar el 5 d’abril. Aquell dia una vintena d’escoles, biblioteques i entitats com el Casal Català de Frankfurt van posar el seu comptador a zero. Després van anar fent el recompte setmanal de llibres llegits a través de la plataforma Xim i Xesca.

En tan sols deu setmanes, 4.450 infants catalans han llegit 8.872 llibres, una xifra equivalent a l’alçada de la Sagrada Família.
Centres com el Col·legi Bell-lloc de Girona, l’Escola Betúlia de Badalona, la Garbí Pere Vergés d’Esplugues, l’Escola Antoni Gaudí de Sant Boi de Llobregat, la Busquets i Punset de l’Hospitalet, l’Escola Enric Casassas de Sabadell, la Pere Viver i Aymerich de Terrassa, la Pia d’Olot, l’Escola de Riudellots de la Selva i moltes altres de la ciutat de Barcelona van sumar-se de seguida a La Torre de Llibres.