LES LLENGÜES DE SANT BOI

Durant aquest curs, les diferents escoles de Sant Boi hem estat preguntant als nostres alumnes i familiars quines llengües parlen, per tal de poder establir una xifra de llengües diferents que es parlen a Sant Boi. Gràcies als alumnes de 4t per ajudar-nos a recollir les dades. Aquest mapa interactiu recull totes les que s’han catalogat fins el moment, amb exemples de diferents persones parlant cada llengua. De la nostra escola, a mode de representació, surten 3 alumnes al mapa parlant la llengua que parlen o els hi ensenyen a casa. Les podeu trobar? I si algú troba a faltar al mapa alguna llengua que parlen a casa, que ens ho comuniqui per afegir-la. En la diversitat de llengües també està la riquesa.

MAPA INTERACTIU