La Tammy des de Canadà

Hola bonics i boniques!!!! Avui us portem una sorpresa per a molts de vosaltres. Per què dic això? doncs perquè els nens i nenes de 6è i de 3r el curs passat van conèixer a una noia, a la Tammy. La Tammy va visitar l’escola amb la Mireia, la mare de la Gal·la i el Cesc. I ara ens envia un missatge des d’Alberta, Canadà.

Quina sort tenim de poder rebre aquests missatges, que ens donen ànims i ens ajuden a seguir endavant tot i les inquietuds i les dificultats que puguem anar trobant. Ho esteu fent tant bé que esteu superant tot!!! Sou genials!!!!

Aquí teniu la transcripció del missatge de la Tammy:

Hola Escola Gaudí! My name is Tammy and I’m a friend of Cesc and Gal·la. I visited your wonderful school last year and I want to say “Hi!” to you from Lac La Biche, Alberta, Canada. I hope everybody is doing well and staying safe as we are here. Take care! Bye!