Jocs Florals al Gaudí

Cada any, quan arriba Sant Jordi, l’escola s’omple de llibres i d’il·lusió per celebrar els Jocs Florals!

El passat divendres 22 d’abril vam viure una jornada molt emocionant dedicada a la cultura i a la lectura i tots, des del més petit al més gran, la vam gaudir al màxim.

Aquest dia també va ser emocionant per un altre motiu. Aquest curs celebrem el 10è aniversari de la mort d’un escriptor molt important per nosaltres, l’Emili Teixidor, i de la seva visita a l’escola aquell any. Per aquest motiu hem tingut una visita sorpresa: La Formiga Piga! La protagonista de tants i tants contes escrits per l’Emili Teixidor!

La Formiga Piga ha vingut per quedar-se amb nosaltres i de ben segur que podrem compartir amb ella moments de lectura molt feliços!

Aquí us deixem una mostra dels treballs presentats per tots els nens i nenes de l’escola. Ja veureu quins escriptors i escriptores, poetes i dibuixants que tenim! Esperem que la gaudiu!