JOCS FLORALS 2017

El proper divendres 21 d’abril, viurem la diada de Sant Jordi a l’escola.
A la tarda, a partir de les 15:00 h celebrarem els Jocs Florals, el certamen literari que cada any té lloc per Sant Jordi.
Els nens i nenes d’ Educació Infantil ens presentaran els seus “Llibres d’aula” i es lliuraran premis als contes, poemes, poemes visuals i còmics, fets pels nens i nenes de Primària.
Durant tot el dia, els alumnes de sisè ajudats per mestres organitzaran una paradeta de llibres i podreu comprar els que us agradin!! Hi haurà també una paradeta organitzada per l’AMPA, fetes per un grup de mares i pares.
TOTS I TOTES HI ESTEU CONVIDATS I CONVIDADES!!
Us hi esperem!                                                                       L’equip de mestres