JA SÓM A I3!!!

Els infants de I3 estem molt contents i emocionats perquè ja anem a l’escola dels grans. Hem començat el curs amb molta energia i ganes de fer nous amics i amigues.

Hem conegut al “Pelut”,  el nostre amic de la classe, que ens acompanya i ens consola quan ho necessitem.

Com que sóm els petits de l’escola ens hem d’adaptar  a moltes novetats. Nous espais i noves persones. No obstant sóm uns campions i ho estem fent súper bé.

Tenim un munt de mestres noves que ens acompanyaran en les nostres aventures. La Alba, la Roser i la Susana que passen mes temps amb nosaltres. També tenim a la Anabel, la Mònica , la Raquel, la Alexandra i la Neus que a estonetes ens ensenyaran a fer música, psicomotricitat, ens explicaran contes….

Segur que ens espera un curs carregat de moments màgics i plens d’alegria. Així que seguiu atents i atentes a les noves publicacions, que ens veureu gaudint d’allò més!!!