Ja som a 4t!

Hola tots i totes!

Som el grup de 4t i tenim moltes ganes de gaudir de l’escola. Som divuit nenes i set nens i aquest curs comença una nova aventura, amb una classe diferent, en una planta diferent, un curs diferent i tenim una profe diferent, que és la Núria. La Jenni com ha tingut un bebè, en Soul, està de baixa. Aprofitem per enviar-li molts petonets.

Som un grup divertit, que ens agrada fer activitats, com dibuixar, pintar, jugar al mata conills, llegir junts i jugar amb els pop-its.

El primer dia vam fer un vaixell i ens vam trobar una ampolla amb un missatge de la nostra mestra presentant-se i presentant el curs. Com a novetats aquest curs a música podem escollir tocar el saxo o el clarinet; ens podrem treure la mascareta a l’hora del pati, si estem amb el nostre grup bombolla, però a classe encara haurem d’esperar un temps; durant el primer trimestre anirem a fer piscina i estem molt contents i contentes. I el segon i tercer trimestre a aquella hora també farem Ed.Física, que ens encanta.

Aprendrem molt, ens divertirem i sobretot gaudirem!!!

Adéu!! Esperem que us hagi agradat la presentació de la classe de 4t!