INFORMACIÓ XXIX JOCS OLÍMPICS GAUDÍ

XXIX JOCS OLÍMPICS

DIJOUS 25 de març de 2021 (de P3 a 2n)

DIVENDRES 26 de març de 2021 (de 3r a 6è)

Aquest any, tot i la situació actual, tenim una  gran notícia: celebrarem els nostres XXIX Jocs Olímpics de l’escola Antoni Gaudí.

L’Ajuntament de Sant Boi i Salut ens han donat la conformitat per poder-los fer adaptant-nos a les mesures especials que els hem presentat i que hem de seguir. És per aquest motiu que les hem de celebrar en dos dies diferents, ja que l’aforament actual no permet fer-ho tots junts. Malauradament les famílies,  en aquesta ocasió, no ens podreu acompanyar des de les grades perquè així ho estableix el protocol que hem de seguir.

En aquesta jornada esportiva, els infants podran realitzar diverses proves esportives, posant totes les ganes i col·laborant per millorar la puntuació dels seus equips en 4 categories: treball en equip, esforç, superació i companyerisme. En tot moment les proves es realitzaran amb el grup bombolla, sense barrejar l’alumnat de diferents classes.

La jornada esportiva la realitzarem dijous i divendres a l’estadi d’atletisme Constantí Miranda i es realitzarà durant el matí, en horari escolar. Els grups del divendres possiblement  arribarem a l’escola entre les 12:30h i les 13h.

Els dos dies hi haurà escola a la tarda (per tant no farem jornada intensiva com en anys anteriors). Serà el moment de fer la cloenda dels jocs amb l’entrega de premis (obsequi de l’AFA).

Recordeu que han de venir equipats per fer esport: xandall , sabatilles esportives i la samarreta de color que l’AFA ens farà arribar abans de la jornada.

Han de portar aigua, gorra i posar-se crema protectora solar a casa (per si de cas)

Els alumnes han d’esmorzar a casa seva. A l’estadi menjarem una peça de fruita, proporcionada pel Departament de Salut de l’Ajuntament, i repartirem una ampolla d’aigua per a cada infant donada per Fundesplai. Qui vulgui pot portar un petit esmorzar de casa a més a més.

Esperem poder gaudir dels nostres Jocs Olímpics adaptats i reinventats i passar un bon matí d’esport a l’aire lliure!