FESTA FINAL DE CURS. JUNY 2019

Benvolgudes famílies,

després d’un curs intens i de molt treball i aprenentatge, arriba el merescut final del curs.
  • El divendres, dia 21 de juny, és el darrer dia del curs.
  • És un dia molt especial també perquè direm adéu als nostres ESTIMATS ALUMNES de 6è.
  • Us volem convidar a la festa de comiat que es farà durant el matí a la  PISTA de l’escola.
Programa de la Festa:
  • 9:00 h: Entrada dels alumnes a les classes i preparació per iniciar la festa.
  • 9:15 h: Entrada dels alumnes i de les famílies a la pista. Actuació dels grups de vent de 4t i 5è.
  • 9:45 h :
·         Comiat alumnes de sisè
·         Actuacions de tots els alumnes de Primària i E. Infantil
·         Actuació dels alumnes de sisè
  • 11:30 h. (aprox.) Tornada a les classes
·         Esmorzar i gelat
  • 11:30 a 13:00 h Activitats de comiat amb les tutores.
  • 13:00 h. Sortida dels alumnes.
IMPORTANT: Cal que els nens i nenes vinguin des de casa amb la crema solar posadauna gorra amb el nom i AIGUA, per evitar insolacions.
  • SERVEI DE MENJADOR: Hi haurà Servei de menjador de 13h a 15,30h.
  • Els alumnes de sisè es quedaran a l’escola i faran junts el dinar de comiat!
I encara més….

A la tarda, de 16:30h a 19,30h….festa de l’aigua i l’escuma, organitzada per l’AFA.

A partir de les 20h ….sopar de germanor.

(Des de la tarda hi haurà servei de bar portat per les classes de 5è)
Gaudiu molt del dia!!!
Aprofitem per desitjar  a tothom:
UN ESTIU PLE DE BONES EXPERIÈNCIES I MOLT  BONES VACANCES !!

L’equip de mestres