FESTA FINAL DE CURS. JUNY 2016

Benvolgudes famílies,

Dimarts 21 de juny a partir de les 9’30h del matí, acomiadarem als nostres alumnes de sisè i totes les classes els dedicaran les seves millors actuacions!!!

Us esperem a tots i totes per passar un matí entranyable.

• 9’30h: Entrada famílies
  • 9’45h: Comiat dels alumnes de sisè, actuacions per cursos, actuació del grup de vent metall de 4t, concert de la coral del Migdia, actuació sisè.
  • 11’30h: Esmorzar, gelat… comiat a l’aula de cada grup amb les seves mestres
  • 13h: Sortida alumnes. Fins les 15’30h servei de Menjador.
  • 13h a 16h: Dinar de Comiat de sisè

A la tarda de 16’30h a 19’30h FESTA D’ESTIU organitzada per l’AMPA: inflables, canó d’escuma i bar organitzat pel grup de famílies de 5è. Els nens i nenes han de venir acompanyats  per les seves famílies.