Emili Teixidor al Gaudí

Benvolgudes famílies,

El dia 1 de febrer, a l’escola Antoni Gaudí, rebrem la visita de l’escriptor Emili Teixidor. Ell ha escrit molts llibres per a nens i nenes, entre els que es troba tota la sèrie de la Formiga Piga. També ha escrit molts llibres per a joves i per a adults, entre aquest darrers, Pa negre, novel·la en la que s’ha basat la pel·lícula que porta el mateix títol i que ha arribat a les portes dels Oscars.

Tots els nens i nenes estan llegint i coneixent les seves obres i petits, mitjans i grans estem preparant la seva visita amb entusiasme.

Esperem fer-li una bona acollida i que se senti a la nostra escola com a casa.