EL GAUDÍ ES QUEDA A CASA…TOT ANIRÀ BÉ!!

Benvolgudes famílies,

Davant la situació d’emergència que s’està donant al nostre país, del tancament dels centres educatius i del confinament a casa per combatre el COVID-19 el claustre del Gaudí volem estar al vostre costat i acompanyar-vos durant tot aquest temps. Hem pensat poder-vos fer arribar diferents recomanacions i propostes d’activitats perquè els vostres fills i filles puguin fer a casa. Us recordem que aquest temps ha estat considerat no lectiu per part del govern de la Generalitat i per tant aquestes activitats no seran avaluables.

Cada tutor-a us farà arribar via drive i correu electrònic de classe la proposta d’activitats i les penjarem també al nou espai web que estem construint i que estarà operatiu en els propers dies:

(https://agora.xtec.cat/escolagaudisantboi/categoria/ens-quedem-a-casa/)

Estem estudiant també la manera de que l’alumnat pugui veure els mestres i companys a través de vídeos…us anirem informant! De moment us deixem aquests suggeriments per a les famílies.

SUGGERIMENTS PER A LES FAMÍLIES:

• Establir un horari i unes rutines.
  • Organitzar l’horari amb els vostres fills i filles, és important que participin en la presa de decisions.
  • Escriure i pintar l’horari en un full o cartolina.
  • Buscar/Seleccionar activitats que es puguin incloure en l’horari.

EXEMPLE D’ORGANITZACIÓ (cada família podeu establir l’horari segons la vostra dinàmica, aquí us fem un cop de mà):

• Llevar-se
  • Esmorzar
  • Rentar-se i vestir-se
  • Tasques/serveis: fer el llit, recollir l’habitació, endreçar les nostres coses…
  • Fer assemblea familiar (decidir quines activitats es faran)
  • Activitats (hi ha mil i una! Tingueu en compte les recomanacions de les mestres, pacteu els moments de veure la tele i utilitzar les pantalles, és bo que col·laborin en tasques de casa…)
  • Parar la taula i dinar.
  • Descans o migdiada.
  • Més activitats (no oblidar que és important jugar sol i en família, fer activitats creatives, mantenir contacte virtual amb amistats i familiars (videoconferències)…)
  • Fer algun tipus d’activitat física, ballar o fer jocs que impliquin moviment.
  • Dutxa
  • Parar la taula i sopar
  • Relax (massatge, conte, conversa en família…)
  • A dormir

Restem a la vostra disposició tant al correu electrònic de les classes com al de l’escola (a8034400@xtec.cat). I recordeu que és important transmetre als més petits que tot anirà bé!

Una abraçada ben forta!

L’equip de mestres del Gaudí