DIA MUNDIAL DELS REFUGIATS: 5è i 6è

Avui hem anat a la plaça de l’Ajuntament a inaugurar una xarxa plena de noms que representen totes les persones mortes al mar intentant fugir del seu país. Aquesta xarxa l’han fet cursos de 5è i 6è de diferents escoles de Sant Boi. Entre aquestes escoles estem nosaltres. Per fer aquesta xarxa vam haver de buscar a l’ordinador noms propis de Sierra Leona i Síria i escriure’ls en paperets reutilitzables. Després vam haver de penjar-los a la xarxa amb un fil blau. Ara s’han juntat totes les xarxes i l’han penjat a la plaça de l’Ajuntament.

La podeu anar a veure!

Cesc, sisè.