CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

M’adreço a vosaltres per comunicar-vos l’inici del procés de renovació parcial del consell escolar.

Com ja sabeu el consell escolar és el màxim òrgan col·legiat representatiu de la comunitat educativa, en ell s’hi troben representants dels diferents sectors de l’escola: professorat, personal d’administració i serveis, famílies d’alumnes i Ajuntament.

Aquest procés d’eleccions és una oportunitat de participació i una expressió de coresponsabilitat en la tasca que l’escola realitza amb l’objectiu d’avançar plegats en la construcció del futur dels nostres infants.

Des de l’escola, us volem encoratjar a participar presentant-vos com a candidats i candidates per representar les famílies. Les candidatures s’han de presentar a direcció i teniu temps fins el 16 de novembre. Hem d’escollir 3 representants de les famílies.

I sobretot us volem animar a venir a votar el dia de les eleccions, que seran el 30 de novembre, a les hores d’ entrada i sortida de l’escola. La mesa electoral estarà situada al porxo de l’escola. Us haureu d’acreditar i portar el DNI.

Us animem a participar en aquest procés d’eleccions!

Maite Fillat

Directora Escola Antoni Gaudí

Sant Boi de Llobregat, 7 de novembre de 2018

CALENDARI PROCÈS
8/11/2018 Publicació del cens electoral i del nombre de representants que s’han d’escollir. Per tal de comprovar el cens haureu de consultar al tauler situat al vestíbul del centre.
8 al 13/ 11/2018 Reclamacions del cens electoral.
9 al 16/

11/2018

Termini per a la presentació de candidatures.
14/11/2018 Constitució de les meses electorals.
15/11/2018 Publicació del cens definitiu.
20/11/2018 Publicació de candidatures.
30/11/2018 Eleccions sector pares i mares d’alumnes.
5/12/2018 Publicació de resultats i membres electes.