Castanyada 2011

Ha arribat la tardor i la Castanyera ens ha visitat a l’escola. Ens ha portat moltes castanyes que vam menjar tots plegats. Hem fet panellets, pastissos i recollit fruits i fruites de tardor. I hem decorat tota l’escola amb motius de tardor. Moltes gràcies a les mares castanyeres, a les mares cuineres i a les mares delegades que ens han ajudat molt en aquesta festa.

Exposició de tardor:
Al passadís de l’entrada de l’escola es va fer una gran exposició de fruits i fruites de tardor. Així mateix es podien veure els moniatos disfressats que havien fet alumnes de l’escola amb l’ajut de les famílies. Quina creativitat tan desbordant hi ha amagada a cada casa!!! Ens ho apuntem!!! HA QUEDAT PRECIÓS !!!
Fem panellets:

Els alumnes de 1r i 2n han fet un taller de cuina i, per uns moments, amb els davantals posats, s’han convertit en cuiners. I és que el dia 27 d’octubre, amb ajuda de mares de la classe, vam fer panellets seguint la recepta que havíem escrit. Ens ho vam passar d’allò més bé i van quedar boníssims. Al dia següent, després d’haver-los posat al forn aquestes mares, ens els vam menjar. Si voleu saber-ne més o veure totes les fotos, mireu la web de l’escola
Fem pastissos:
Els alumnes de 5è i 6è vam decidir celebrar la castanyada menjant castanyes i fent uns terrorífics pastissos de Halloween.
A la tarda ens els vam berenar tots junts i encara vam tenir temps d’explicar històries de por…