Castanyada 13-14

A l’escola hem viscut la festa de la Castanyada amb moltes activitats que han pintat l’escola de colors de tardor i el nostre gust de dolçor.

Per preparar l’arribada de la castanyera, hem omplert l’escola del caliu de la tardor: dibuixos i pintures amb colors marrons, taronja i groc, parades a cada pis amb tots els fruits i fruites de tardor, arbres i arbrets amb les fulles caigudes deixant passar la claror. Els nens i nenes han disfressat moniatos amb l’ajut de les famílies amb una gran creativitat, imaginació i qualitat que any rera any es veu augmentada.
I per endolcir el dia de la castanyada: tastets de tardor, tartaletes de fruits de tardor i melmelades, els més petits, i panellets, els grans. I castanyes torradetes i calentones dins les paperines de paper diari i per acompanyar-les, els sweets típics de la festa de Halloween.

Amb la col·laboració de la comissió de mares i pares delegades, preparant i repartint castanyes (de les que es mengen!!) i fent panellets amb els nens i nenes a les classes,…
Hem fet de la castanyada una bona festa de tots plegats!!