Carnestoltes 2016

Benvolgudes famílies,

Com cada any l’escola va celebrar la tradicional rua pels carrers del barri, on vam exhibir les disfresses d’enguany, recordeu que el projecte global gira al voltant de la cura del nostre entorn, la cura del medi ambient i la sostenibilitat.

Felicitem-nos per la gran tasca realitzada per tota la comunitat educativa del Gaudí (mestres, alumnes i famílies). Ha estat tot un èxit! Moltes gràcies a tots i totes!!

TERRA I HUMANS, UNITS DE LES MANS!

Aquí teniu un petit recull d’imatges i el vídeo que han fet a l’AMPA.

Gràcies de nou, a tots i totes i molt especialment a la mestra Dolores per la idea original i la  coordinació en la creació de la  Reina Bombeta, la nostra Reina Carnestoltes!!

També volem fer una especial felicitació a la Comissió de Mares Delegades i altres famílies ajudants que dia rera dia durant tot el mes de gener i fins el dia de la celebració del Carnaval, han estat a l’escola ajudant a confeccionar les disfresses!!! Moltes gràcies, de cor!!!