CANTÀNIA 2023

Els alumnes de 5è ja han viscut l’experiència de cantar en l’auditori de Barcelona junt a centenars d’alumnes d’altres escoles de Catalunya. A més a més, ho han fet amb molt d’èxit. Felicitats!! Tant de temps preparant aquest espectacle, assajant les cançons, entenent la història, fent el material i els moviments… i per fi va arribar el dia i ho vau fer molt bé!! La vostra escola desitja que aquesta experiència la guardeu per sempre als vostres cors. Felicitats 5è! I gràcies a totes les persones que ens van poder acompanyar i fer costat aquell dia.

1. laia e ines

Hola som la Laia i la Inés de 5è i us explicarem com va anar la cantania. La cantania va ser en l’auditori de Balcelona primer vam fer un asaig totes les escoles juntes i a les 11:00/11:30 va començar la cantania. Es una experiencia que no olvidaras mai a la vida estas reunit amb molta gent musics, cantants, nens, etc. Les cançons estaven molt ven fetes i es molt divertit.
    Als de 5è de l’any vinent que sapigeu que es una experiencia inolvidaple!!:)

adeu!!!!!!

2. Daniel

La cantània va ser una experiència molt divertida. Erem moltes escoles cantant a la vegada, sonava molt be

i va mola quan vam cantar davant de les famílies però la meva classe estava molt nerviosa. Les cançons eren molt divertides.

3. Lucía B i Aicha B.

A nosaltres ens va agradar molt la cantania. Pero amb el loco festival estabam una mica cansades i sens va fer molt llarg pero va ser divertit. El lloc era molt gran i cuan vanvenir les families ens vam posar nerviosas i cuan vam cantar ens vam equivocar pero no es va notar perque hi havia molta gent.

Esperem que 4t s’estudi molt las cançons de la cantania i esperem que lis agradi:)

4. Izan i Rayan

Hola som 5é, i el nostre consell es que practiqueu les cançons perquè surti be l’espectacle i apart de que teniu que practicar les cançons son molt divertides i que s’ho passeu be!

5. SALMA, CHAIMA, EMMA, LORENA

Hola audiencia nosaltres som 5è els que acabem de fer la cantània us volem dir alguns conseis per els que faran el proper any la cantània
    1.practiqueu molt
    2.preneu-vos seriosament
    3.Practiqueu totes les cançons cada dia
    4.no us poseu nerviosos el gran dia i disfruteu canteu i passeu-lo bé
    ESPEREM QUE US SERVEIXIN COM NOSALTRAS I DISFRUTEU!!!!!!!!!!!!!!!

6. Nora, Yahan i Alae

Quan vam arribar estàvem nervioses i nerviosos, però després vam gaudir molt de l’activitat a l’auditori de Barcelona. Ens vam impressionar amb
    tota la gent que hi havia i quan vam arribar a l’escola estàvem tranquil·les i tranquils i molt cansats.
    I així de bé ens ho vam passar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!