AVANÇA EL PROJECTE “EL PATI QUE SOMIEM!”

Benvolgudes famílies,

El projecte de remodelació del pati que vam encetar el curs passat amb les propostes dels nens i nenes i la feina de les families ha sigut escollit com una de les 30 millors propostes per redissenyar espais escolars en el marc de la crida de la  Fundació Bofill anomenada Hack the School  (“Hackeja” l’escola). A la crida es van presentar un total de 176 centres.
El nostre premi és durant uns mesos poder comptar amb l’assessorament gratuït de l’arquitecte Marc Casany per acabar de concretar la feina que queda per fer. La comissió pati s’ha reunit amb ell dues vegades per explicar-li el que hem fet fins ara i pensar conjuntament en com aconseguir el que volem. L’arquitecte ens ha ajudat a situar-nos i ens ha fet partícep del seu entusiasme per concretar les properes passes a fer entre tothom: escola, alumnes i families.
Volem donar-li una forta empenta al projecte en el que queda de curs.