AMB ELS DOS PEUS A I-5

Ara ja si! Som els grans dels petits de l’Escola!

Ha passat l’estiu i ens hem retrobat amb energia, alegria i contents i contentes d’haver-nos fet més grans tant per dins com per fora!

Aquest curs, amb la Núria, la Judit i l’Anabel seguirem vivint noves aventures i descobrint nous aprenentatges a cada racó de l’Escola! També passarem estonetes de psico amb la Mònica, l’anglès amb amb l’Arianna, la música amb l’Anna, els ambients amb tota la Comunitat de Petits…  A més, li donem la benvinguda a l’Izan, el nostre nou amic, i aprofitem per acomiadar-nos del Mohamed i del Nehuen.

No us podeu imaginar les ganes i l’entusiasme que tenim d’anar mostrant-vos tot allò que anem fent! Som-hi! Que el ritme no pari, que això acaba de començar! Bon curs a totes i a tots!