VIATGEM a 6èL

Benvingudes famílies a aquest nou curs, i per cert, l’últim aquí a l’escola.

Aquest any és bastant diferent, hem de portar  mascareta i rentar-nos sovint les mans.

A més a més  només tindrem dues mestres que podran entrar a classe, som un grup bombolla i entre nosaltres ens podem tocar però amb altres classes hem de mantenir les distàncies de seguretat. Totes aquestes mesures de seguretat faran que ens coneguem més entre nosaltres. Com a grup ens organitzem força bé i la nostra mestra que és la Laura G, està molt contenta. Som una classe molt divertida, molt juganera i de vegades molt xerraire, però quan toca treballar som molt responsables. Aquest any tenim dos nous companys: al Josep que ja el coneixem i la Gabriela que és nova. Estem molt contents perquè per fi ens toca fer sabó, tot i que pensem que serà una mica difícil, ho aconseguirem!!! Estem una mica tristos perquè és el nostre últim any, però alhora contents perquè estem a l´escola i no confinats!!!

ELS ALUMNES DE 6èL