4t: PROJECTE M3

Benvolgudes famílies,

Us presentem PROJECTE M3: ‘MÉS MÚSICA, MESTRES!’

Aquest és un projecte compartit entre l’escola municipal de música Blai Net i l’escola pública Antoni Gaudí.

Iniciem el projecte M3 el curs 2015-2016 i anirà dirigit als alumnes de 4t.

Cada alumne podrà tocar un instrument de vent metall: trompeta, tromba, trombó i bombardí.

L’objectiu d’aquest projecte és fer més música a l’escola, fer que la música arribi a més nens i nenes.

Un aspecte molt important del projecte serà fer música en grup i en públic.

La música en grup és la pràctica més integradora, democràtica i social. Fer música en públic és un element motivador i d’autosuperació. Enforteix el sentiment de grup, potencia l’autoconeixement, l’expressió, la capacitat de comunicació i la disciplina.

Famílies, l’aprenentatge de la música ajuda als nens i nenes a la seva capacitat de concentració i atenció i afavoreix l’aprenentatge d’altres disciplines.

La manera més eficaç d’apendre la música és FENT-LA, VIVINT-LA.

Nosaltres, els mestres de l’escola de Música i de l’escola estem emocionats de poder engegar aquest projecte. I quan sentirem tocar els nens i nenes, l’emoció serà total.

Esperem de vosaltres, famílies, que visqueu aquest projecte amb tanta il·lusió com nosaltres, engrescant als vostres fills i filles.

Esperem també la vostra col·laboració amb l’escola de cara a l’organització del projecte, cura dels instruments i les necessitats que sorgeixin.

Moltes gràcies!

LA MÚSICA ÉS ART I EMOCIÓ!!

M3: ‘MÉS MÚSICA, MESTRES!’