3r. PRESENTACIÓ CLASSE 2018-2019

Hola, som els nens i nenes de 3r de l’escola Antoni Gaudí.

Som 26 nens i nenes divertits i divertides, llestos i llestes, guapos i guapes i ens agrada molt treballar però ens agrada més xerrar! Per això fem moltes converses!

Tenim un tub de cartró que li ha sortit molsa i cada dia el reguem per poder-lo estudiar i ja portem un any cuidant-lo!

Aquest curs ens esforçarem molt per portar-nos bé, aprendre molt i descobrir coses noves! Segur que viurem moltes aventures!

Esperem que visiteu molt la web de l’escola!

Serà un curs genial!

Júlia, Roxanna,  Aitana, Mohamed, Hajar, Inés, Abril, Leire, Ariadna, Amina, Amr, Hugo, Erica, Janna, Rim, Farah, Iván, Aladdine, Barae, Siraj, Bilal, Abdellah, Adam, Amin, Maleeha, Thaynara i Mònica.