Peter Weber

El pintor alemany Peter Weber (1944) viu i treballa a prop de Munich. Va estudiar a l’escola Nacional d’Art i Disseny a Dublín, Irlanda. Després va viatjar als Estats Units i Guatemala. Weber és conegut pels seus gravats a color que sovint parlen de les relacions entre les persones. El seu treball impacta molt per com és capaç de transmetre sensacions, emocions i sentiments. Aquest dies que ens han tret les abraçades i tots sabem com d’importants son a l’escola i a la vida. Weber té una serie d’abraçades precioses que a mi m’impacten molt, són com una sotragada… i m’encanten…gaudiu-les ara als quadres i després del confinament les gaudirem en viu!!!

També pel final uns quadres perquè acabeu amb la sensació de llibertat, de sentir el vent a la cara, de volar…