Tenim una història

LA INAUGURACIÓ DE LA NOSTRA BIBLIOTECA

L’1 de febrer de 2012 vàrem rebre a l’escola la visita de l’escriptor Emili Teixidor. Ho recordeu? Va ser un dia entranyable i inoblidable que sempre formarà part de la història del Gaudí.

És per aquest motiu que el passat 1 de febrer de 2017, cinc anys després de la seva visita, varem fer la inauguració de la biblioteca de l’escola que ja té per nom “biblioteca  Emili Teixidor”!

Aquell dimecres, a les 16:45h, vam fer una sessió de contes per als nens i nenes i les famílies a càrrec del mestre Jaume Centelles (autor del llibre “La biblioteca el cor de l’escola”) per inaugurar la biblioteca. Aquí teniu l’enllaç del seu blog “la invitació a la lectura” on també posar de relleu el bateig de la nostra biblioteca.