SABÓ AL PODER

Hola, som el alumnes de 6è. Aquest any, tenim un projecte molt important, que és el projecte SABÓ. Nosaltres, estem molt nerviosos i nervioses per vendre sabó perquè mai ho hem fet però ja arribat el nostre moment i ara sentirem el mateix que tots els alumnes que han passat per 6è. QUINS NERVIS!!! Per això hem fet un vídeo ensenyant-vos tot el procés, on per cert les famílies ens han ajudat molt, MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES!! Per si no ho sabeu, estarem venent sabons 100·/. naturals a la fira de la Puríssima els dies 6,7 i 8 a la zona de la muntanyeta. Com cada any, venem sabó per recaptar diners i anar-nos tots junts a esquiar. Gràcies a les nostres mestres/tutores per ajudar-nos.

Esperem que us agradi el vídeo que vam fer amb molt esforç i il·lusió.

US ESPEREM ALLÀ.

DE PART DELS ALUMNES DE 6è

Les classes de 6è a la Fira de la Puríssima

Benvolgudes famílies,

Els nens i les nenes de 6è vendrem sabó per recaptar diners per anar a l’esquiada tots junts.

Estarem en una parada a la Fira de la Puríssima, venent sabons naturals corporals, sabons per la roba i bossetes d’olor.

Els dies 6, 7 i 8 de desembre, des de les 10 a les 21 hores, us hi esperarem amb molta il·lusió.

Bona festa de la puríssima!!!

CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
M’adreço a vosaltres per comunicar-vos l’inici del procés de renovació parcial del consell escolar.

Com ja sabeu el consell escolar és el màxim òrgan col·legiat representatiu de la comunitat educativa, en ell s’hi troben representants dels diferents sectors de l’escola: professorat, personal d’administració i serveis, famílies d’alumnes… Llegeix més»

4tX. PRESENTACIÓ CURS 2018-2019

Hola famílies!

Som la classe de quart X de l’escola Antoni Gaudí, un grup format per 25 alumnes, som els mateixos alumnes de l’any passat, no hi ha hagut cap novetat respecte a 3r , continuem sent 11 nenes i 14 nens molt especials i divertits.

Ens definim com una classe molt xerraire, simpàtica i juganera,  som treballadors i sobretot molt carinyosos . Ens agraden moltes coses de l’escola com fer experiments, jugar, fer esport, la música, el teatre, però el que més ens agrada són les sortides i les colònies. El que no ens agrada és que ens molestin i tampoc ens agraden les mentides, les baralles i els insults.

Esperem que aquest curs sigui molt divertit, ple d’activitats interessants i que ho passem molt bé, però que no sigui molt difícil.

Bé famílies ens acomiadem, adéu i fins un altre curs.

Ahhh!!! No oblideu deixar el vostre comentari.

3r. PRESENTACIÓ CLASSE 2018-2019

Hola, som els nens i nenes de 3r de l’escola Antoni Gaudí.

Som 26 nens i nenes divertits i divertides, llestos i llestes, guapos i guapes i ens agrada molt treballar però ens agrada més xerrar! Per això fem moltes converses!

Tenim un tub de cartró que li ha sortit molsa i cada dia el reguem per poder-lo estudiar i ja portem un any cuidant-lo!

Aquest curs ens esforçarem molt per portar-nos bé, aprendre molt i descobrir coses noves! Segur que viurem moltes aventures!

Esperem que visiteu molt la web de l’escola!

Serà un curs genial!

Júlia, Roxanna,  Aitana, Mohamed, Hajar, Inés, Abril, Leire, Ariadna, Amina, Amr, Hugo, Erica, Janna, Rim, Farah, Iván, Aladdine, Barae, Siraj, Bilal, Abdellah, Adam, Amin, Maleeha, Thaynara i Mònica.

6èA. PRESENTACIÓ CURS 2018-2019

Hola, nosaltres som la classe de 6è A i per fi som els grans de l’escola.

Ens agradaria presentar-nos dient que no parlem molt i que mai ens enfadem però no seria veritat. Som xerraires i de vegades ens molestem… encara que també juguem i parlem junts i formem un grup molt bo. Hem acollit molt bé a una nova companya, tot i que preferim dir a una nova AMIGA. El seu nom és Nayala i ve d’una escola que es diu Mercè Rodoreda i està a Santa Coloma de Gramenet. La nostra profe és la mateixa que el curs passat, la    Mª José.  Esperem que sigui el millor curs del món!

1r. PRESENTACIÓ CURS 2018-2019

HOLA!!! SOM ELS NENS I NENES DE PRIMER!!

ESTEM MOLT CONTENTS PERQUÈ AQUEST ANY COMENCEM PRIMÀRIA!! HEM CRESCUT I CADA VEGADA SOM MÉS GRANS I RESPONSABLES. SOM NENS I NENES DIVERTITS, BROMISTES I ENS AGRADA MOLT AJUDAR-NOS. LA LAURA ÉS LA NOSTRA TUTORA D’AQUEST ANY I TOTS JUNTS FORMEM UN BON EQUIP!!

AQUEST CURS TENIM UNA COMPANYA NOVA, L’AISHA. TENIM MOLTA SORT DE QUE ESTIGUI A LA NOSTRA CLASSE, ESTEM SEGURS QUE ESTARÀ MOLT BÉ A LA NOSTRA ESCOLA. A MÉS, TENIM UNA CLASSE NOVA QUE ENS AGRADA MOLT!!

ESTEM SEGURS QUE SERÀ UN ANY MOLT BONIC I QUE PODREM APRENDRE MOLTES COSES NOVES!!

FINS AVIAT!!