PREINSCRIPCIÓ I OFERTA DE PLACES CURS 2020-2021

LLISTES PREINSCRIPCIÓ AMB BAREM (puntuació) RESOLTES RECLAMACIONS:

INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM GD

IMPORTANT: Totes les famílies que han sol·licitat plaça a P3 tenen la plaça assegurada al nostre centre.

INFORMACIÓ FAMÍLIES SOBRE ERROR DEL BAREM EN LES LLISTES: la puntuació atorgada és errònia i es procedirà a fer les esmenes corresponents perquè al llistat definitiu del barem, ja surtin correctament.

______________________________

PREINSCRIPCIONS FORA DE TERMINI I CALENDARI

• La presentació ONLINE, ja és inactiva. Tota preinscripció presentada a partir de les 00:00h del 23 de maig serà considerada FORA DE TERMINI, però serà admesa.
  • CALENDARI FORA DE TERMINI:
    • 23 de maig al 5 de juny: Sol·licituds FORA DE TERMINI, i amb documentació enviada al correu oficial de l’escola: a8023943@xtec.cat
    • 6 de juny en endavant:   Sol·licituds FORA DE TERMINI s’han de portar directament a l’OME (Oficina Municipal d’Escolarització)

• COM FER LA SOL·LICITUD FORA DE TERMINI?

1. Omplir la Sol·licitut de preinscripció formulari 2020-2021
    2. Escanejar o fotografiar els documents detallats a la pàgina 3 d’aquest document:INSTRUCCIONS PREINSCRIPCIÓ 2020 2021
    3. Enviar tot al correu oficial de l’escola a8023943@xtec.cat, posant a l’assumpte del correu el nom sencer del/de la nen/a:
      a) Sol·licitud
      b) Documents
    4. En breu rebreu un correu de resposta per part de l’escola.

INFORMACIÓ FAMÍLIES ESCOLA:

ELS NENS I LES NENES QUE JA SÓN ALUMNES DE L’ESCOLA GAUDÍ, QUEDEN MATRICULATS AUTOMÀTICAMENT PEL PRÒXIM CURS. NO CAL FER RES. GRÀCIES.

• Podeu consultar tots els requisits de la preinscripció al web:

Dades de contacte de l’escola:

@: a8023943@xtec.cat

Τelèfon: 638 571 697 / 93 716 48 48