SOPAR DE FINAL DE CURS DE 6è

El passat dissabte dia 2 de juny els alumnes de 6è vam celebrar el sopar de final de curs que servia per acomiadar-nos de la nostra estimada escola.

Al sopar no estàvem sols, també hi eren les nostres famílies i molts dels mestres que ens han acompanyat durant la nostra escolarització des de P3, gràcies als quals hem crescut com persones i hem aprés molts coneixements que ens serviran de base per la nova etapa a l’institut. Ens va fer molta il•lusió retrobar-nos amb mestres que ja no hi són a l’escola com la Laura i el Rafa que no van dubtar en estar presents en aquest sopar tan especial.

Tot el acte va ser fantàstic. El menjador estava tan ben ambientat que semblava que hi érem a un menjador d’un hotel 5 estrelles. No faltava de res. Nosaltres vestits d’etiqueta esperaven amb ansietat l’inici del sopar i els nostres pares i mares no deixaven de fer-nos fotografies per captar les instantànies més destacades d’aquest nostàlgic moment.

Un cop tots els assistents estàvem asseguts es va iniciar el sopar. Aquest cop vam ser uns privilegiats, després d’anys a l’escola els mestres ens van deixar seure a la seva taula per sopar.

Desprès del sopar ens van entregar l’orla que aquest any ha estat ha sigut tan innovadora que ens ha fet molta gràcia, i vam veure un muntatge d’imatges on sortien fotos nostres des dels nostres primers cursos a l’escola fins a l’actualitat, ai quins records!!!

Per acabar, vam cantar i ballar amb les nostres famílies una bona estona fins que les cames ja no podien moure’s més i el cansanci començava a fer-se notar entre els convidats.

El sopar ha estat un èxit, per això volem agrair a les nostres famílies tot el que han treballat durant setmanes perquè tot sortís a la perfecció.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut