DIADA DE SANT JORDI AL CICLE INICIAL

La màgica diada de Sant Jordi, un curs més, ens ha fet emocionar!
Alegria, il·lusió, creativitat i esforç ens han envoltat aquests dies de preparació en els Jocs Florals de l’escola. A primer fent divertits rodolins i a segon enginyoses auques. Difícil decisió a l’hora de seleccionar els/les guanyadors/es!
L’acte de celebració va ser a la biblioteca. Primer van fer una breu introducció explicant els orígens dels jocs florals i també vàrem mencionar a dos grans escriptors de la literatura universal: Miguel de Cervantes i William Shakespeare que curiosament van morir un 23 d’abril de l’any 1616.
Després vam explicar un conte: “Els enamorats del llibre” que recomanem que mireu amb els vostres infants.
Emoció “a tope” com colofó final, la intriga i excitació de saber quins serien els/les guanyadors/res d’aquest any. Alegria i molts aplaudiments per part de tot el cicle inicial van rebre i un llibre i diploma com a premi se’ls va donar.
Com sorpresa final a aquesta GRAN DIADA, una xapa amb dibuixos fets pels alumnes de 6è, es va donar a tothom!

1. José Luis Sáez Sáez

Mis 2 webs (sin publicidad) pueden interesar a ese Centro, profesores, alumnos: yofrenoelcambioclimatico.blogspot.com (MENOS es MEJOR) y plantararboles.blogspot.com, un manual para reforestar, casi sobre la marcha, sembrando semillas de árboles autóctonos en zonas deforestadas, baldías, más o menos cercanas al lugar de su recolección. Salud. José Luis Sáez