ELS ALUMNES DE 5è GAUDIM ALS ELS JOCS TRADICIONALS

La setmana passada els alumnes de 5è de Primària van anar al Camp de beisbol Feixa Llarga de Bellvitge per celebrar la 9ª Diada de jocs populars i tradicionals.

Ens van trobar 15 escoles de la ciutat fent diferents jocs com "La mel", "El mocador", "El senyor dels anells", "El soca-tira", "El llançament d’espardenyes" i molts més. Ens van agradar molt els jocs amb el paracaigudes. Vam acabar la jornada ballant tots i totes, i érem molts i moltes, la dansa “Gay Gordons”.

Ha sigut una experiència divertida. A vegades és convenient deixar de banda els jocs més tecnològics com els que ens proporcionen les vídeoconsoles i gaudir d’una estona al aire lliure amb els amics per recordar uns jocs més tradicionals com els que jugaven els nostres pares i mares.

 

VEURE MÉS FOTOS 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut