Comencem el Projecte Tàndem amb els alumnes de 4t!!!

Bon dia famílies,

la setmana pasada, els alumnes de 4t vam anar a visitar la televisió d’Hospitalet de Llobregat arrel del Projecte Tàndem. Ens acompanyaran durant tot el curs i seguiran el procés del nostre projecte de classe (“Les pel·lícules”). Vam passar un matí molt divertit on vam fer moltes coses: fer de periodistes, gravar amb una càmera de veritat i visitar la sala d’edició.

Durant els pròxims mesos, anirem penjant tot aquest Projecte Tàndem relacionat amb el nostre projecte d’aula. Si voleu veure com ens ho vam passar, CLICA aquí.