Activitats Nadal P-5

Aquestes últimes setmanes els Suricates i els Orangutans, hem treballat de valent.
Fent el concert de Nadal per totes les famílies, el detall i la postal de Nadal… I altres activitats on hem gaudit molt, com la xocolatada, i el Tió…
Esperem que us agradin molt. Clica aquí per… Llegeix més»

La petita flauta màgica al Liceu

Ahir al matí les classes de 1r vam anar al Liceu a escoltar una òpera anomenada la petita flauta màgica del compositor Mozart.
Vam gaudir de la música i la veu dels cantants en directe  mentre entràvem en un món d’aventures, palaus amb princeses presoneres, personatges… Llegeix més»

Taller “SOSTENIBILITAT”

Bon dia famílies,
els alumnes de 3r i 4t vam assistir a una xerrada aquí a l’escola sobre la sostenibilitat i el consum sostenible. Va ser una xerrada molt amena on vam estar parlant de moltes coses del reciclatge i de les seves funcions. Vam aprendre… Llegeix més»

Camins a cavall!!!

Bon dia famílies,
el passat 28 de novembre, els alumnes de 3t i 4t de l’Escola Frederic Mistral vam anar de sortida a “Camins a Cavall”. Ens ho vam passar d’allò més bé fent tota mena d’activitats amb ponis i cavalls petits. Vam fer diverses activitats… Llegeix més»

Teatre “ALADDIN”

Bon dia families,
els alumnes de 3r i 4t vam gaudir d’una obra de teatre molt divertida al Centre Catòlic de l’Hospitalet de Llobregat. L’obra representada era ALADDIN. Vam gaudir molt de l’espectacle, dels diàlegs i de la música.
Us deixem un recull d’imatges que podeu visionar.… Llegeix més»

Som la classe dels LÈMURS P3B

Benvolgudes famílies,
Durant aquest  primer trimestre P3B  ha estat treballant com a projecte el nom de la classe.
Van fer  una votació entre diferents animals i els que més van agradar  van ser  els lèmurs.
Hem   decorat  la porta  d’ entrada de la classe i els nens i… Llegeix més»