Dijous 18 de juny, l’alumnat de Cicle Inicial i de 4t, van representar dues obres de teatre. Cicle Inicial va fer “Missió especial Residu Zero”, mentre que quart va fer: “Un poble anomenat Tolerància”. Tots els infants ho van fer súper bé!!! Us deixem un recull de fotos i vídeos (cliqueu a sobre de la imatge i aneu a l’apartat de cada cicle).


