Els nens i nenes de Cicle Inicial hem fet una sortida molt especial! Al matí vam anar a l’Espai Ter per veure una obra de teatre en anglès titulada “Springtime Surprise”. Ens ho vam passar molt bé mentre practicàvem l’anglès d’una manera divertida i participativa.
Després del teatre, vam anar a fer una activitat amb el museu de la Mediterrània a la La Gola del Ter per conèixer millor el curs del riu Ter i descobrir les plantes de ribera que hi viuen. També vam parlar sobre la importància de cuidar el medi ambient i protegir els espais naturals.
Durant la visita vam observar que a la sorra hi havia algunes deixalles. Això ens va ajudar a reflexionar sobre com les nostres accions poden afectar la natura i sobre la necessitat de mantenir els espais nets i cuidar el nostre entorn.
Ha estat una jornada molt enriquidora, plena d’aprenentatges, convivència i respecte per la natura!
*Si cliqueu a sobre de la imatge, podreu veure un recull de fotos:


