BLOC “TREBALLEM A CASA”

🙂 HOLA  ALUMNES I FAMÍLIES DEL FELIU!!! 🙂

Esperem que estigueu bé i us transmetem molts ànims per aguantar el temps que ens queda a casa.

Cada divendres es penjaran activitats noves al Bloc de cada curs perquè  pugueu treballar una miqueta.

• Què hem de fer per veure les activitats?

Si ho fem amb un ordinador o Tauleta: a la dreta de la web de l’escola trobareu l’apartat “BLOCS treballem a casa”. Heu d’entrar en el curs de l’alumne, allà hi haurà un article on trobareu les activitats i el material per descarregar.

Si ho fem des d’un mòbil: es farà de la mateixa manera però s’ha de posar el dispositiu en horitzontal.

Us animem a enviar  comentaris  per saber si us han agradat les activitats, si us han semblat difícils ,si teniu dubtes o qualsevol altra cosa  al correo de l’escola  feive.2020@gmail.com els profes us contestaran.

Moltes gràcies!

Entre tots i totes continuarem aprenent, gaudint i creixent!

Una abraçada ben gran!

ELS PROFES TAMBÉ TREBALLEN

1. Nizar

HOLA SOC EL NIZAR DE 6È A.
    EL MEU PROBLEMA ESQUE JO BUY ENTRAR HA ON POSA ENTRA AMB UNA CLAU,I POSO L’ USUARI I LA CONTRASENYA I EM DIU QUE ESTA MALAMENT.
    QUE EM PODEU DIR QUE TINC QUE ESCRIURE SISPLAU.

2. Àngels Ridao

Hola Nizar! Sóc l’Àngels,estic molt contenta de parlar amb tu.per entrar als Blocs no fa falta cap contrasenya.Tu li dones als númeors que estan a la dreta “Blocs,Treballem a casa” i entres directament.Allà trobaràs la feina a fer,però has de clicar directament sobre el número teu que és 6è.
    Ens veiem aviat i saluda a la mare de part meva.
    Àngels

3. Vicky Martinez

Holaaa!! Soy vicky y la verdad es que no puedo hacer nada con lo de los deberes al menos con el mobil, le intento dar a segundo para ver y no me sale nada asi q no se seguire mirando a ver si lo consigo desde el ordena. Un saludo!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *