EL TIÓ ARRIBA A L´ESCOLA!!!

Fa uns dies, quan anàvem cap al pati després d’esmorzar, ens vam trobar una gran sorpresa… un petit tió estava descansant sota la caseta.
Vam fer una petita rotllana entre tots i totes per decidir què podiem fer amb ell. Ens vam adonar que havíem de trobar un lloc a l’escola, per cuidar-lo i donar-li menjar perquè es fes ben gran i ens pogués cagar regalets abans de les vacances de Nadal.
L´últim dia d´escola, el vam fer cagar donant-li cops de bastó i cantant-li una cançó. Després vam tornar a la classe i vam menjar turrons de xocolata. Aquí teniu una petita mostra de lo bé que ens ho vam passar!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *