PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ CURS 2023-24

i MATRICULACIÓ

L’escola Feliu i Vegués,situada al barri de Llefià , pertany a la Zona 1 d’escolarització.És un centre públic del Departament d’Educació d’ ed. infantil i primària.Els centres adscrits on l’alumnat té garantida una plaça d’ ESO són l’ IES Enric Borràs i IE  Turó d’en Caritx.

VISITES COCERTADES als telèfons 933871241 o 722172730

Anirem actualitzant la informació sobre el procés de preinscripció i matriculació en aquest espai.
Seleccioneu el que podeu clicar a sobre i us sortiran les enllaços a webs o documents.
  • Informació general : https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/👈(Cliqueu a sobre)

• Calendari de preinscripcions per Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària:                                                                                  del 6 al 20 de març de 2024

• Guia-preinscripcio-ca 👈 (Cliqueu a sobre)

• Com fer la preinscripció en línia 👈 (Cliqueu a sobre)

• Oferta inicial de places: INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA 👈(Cliqueu a sobre)

• PUBLICACIÓ DE LLISTA DE SOL·LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE AMB BAREM PROVISIONAL

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM 👈(Cliqueu a sobre)

• PUBLICACIÓ DE LLISTA DE SOL·LICITUDS QUE HAN DEMANAT EL CENTRE AMB BAREM (Resoltes les reclamacions i ordenades)

• INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM👈(No operatiu  encara)

• PUBLICACIÓ LLISTA ORDENADA

INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM👈(No operatiu encara)

• Oferta definitiva  de places: INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA👈(No operatiu encara)

• PUBLICACIONS D’ASSIGNACIONS

• 1.ALUMNES ASSIGNATS AL NOSTRE CENTRE

• INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES👈(No operatiu encara)

• 2.ALUMNES EN LLISTA ESPERA

• INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA👈 (No operatiu encara)

(Es trucaran si hi ha baixes al centre)

• 3.ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE I CENTRE ASSIGNAT

• INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME👈(No operatiu encara)

Alumnat que ha fet la preinscripció al nostre centre amb l’assignació de centre que l’han donat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *