NOVES MESURES APLICABLES A L’ÀMBIT EDUCATIU

Com ja sabeu,aquesta setmana s’han donat noves mesures preventives per Salut  per tal de lluitar contra la pandèmia que estem patim. Aquí us deixem un resum de les que afecten a l’Àmbit educatiu.

Pensant en el  bé dels vostres fills i filles,nosaltres ja ens vam avançar a algunes mesures com l’anul.lació de les activitats extraescolars aquest primer trimestre i tampoc ens ha semblat segur fer sortides en transport públic ja que hauríem de barrejar grups per tal que surtin a compte econòmicament .Les farem en un altre trimestre.

Per a nosaltres és molt important i segur mantenir els grups estables o bombolla, creiem que és una bona mesura preventiva a l’escola.

Estem molt contents a l’escola tots !!!

La direcció