FINAL DE CURS I DEURES

RECOMANACIONS D’ESTIU

A l’atenció dels pares i mares ,

Aquest  curs ja s’ha acabat i els vostres fills i filles han treballat molt i s’ho han passat  molt bé. Us felicitem per la vostra col·la boració i participació en la vida escolar.

L’estiu és llarg i l’alumnat no s’ha d’oblidar tot el que hem après. És per això que us proposem que faci les següents feines:

• Mirar la web del centre i repassar feines ja penjades.
  • Fer les feines que el professorat les ha entregat en paper i que trobareu aquí penjades.
  • Llegir algun llibre de lectura en català i petits contes.

És molt important que aquestes vacances d’estiu mantinguin uns hàbits d’estudi i lectura diaris per no oblidar-se dels coneixements adquirits, ampliar el seu vocabulari i millorar la seva velocitat lectora. També han de repassar la numeració ,el càlcul i operacions bàsiques.

Totes aquestes recomanacions són orientatives. En el cas que compreu quadernets i/o llibres de vacances, cadascú pot triar l’editorial que vulgui.

EL PROFESSORAT I LA DIRECCIÓ DEL CENTRE

BONES VACANCES D’ESTIU!!!!!!!!

DEURES ESTIU PER CURS (Cliqueu a sobre del curs):

Vacances 1r

Vacances 2n