Activitat STEAM: L’aigua i el creixement de les plantes

La setmana passada els grups de cicle mitjà de la nostra escola van fer una activitat STEAM.

Però, què és STEAM? És un acrònim de diferents àrees d’estudi: la Ciència, la Tecnologia, l’Enginyeria, les Arts i les Matemàtiques. L’aprenentatge STEAM integra la ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques des d’una perspectiva que incorpora l’estètica, l’espectacularitat i un alt grau de creativitat.

Amb això, l’activitat que van fer els diferents grups tenia com a objectiu conscienciar a l’alumnat sobre la importància que té l’aigua pel creixement de les plantes fent servir “l’Scratch” (projecte educatiu de llenguatge de programació creat pel grup Lifelong Kindergarten) basat en el llenguatge de programació “LOGO” i serveix per aprendre a programar a través del joc i l’experimentació i introduir, així, el pensament computacional.

Us deixem unes fotos que van fer les tutores: