Salut

• En cas d’al·lèrgia i/o intolerància, cal lliurar al tutor o a la tutora el document amb el protocol d’actuació, l’informe mèdic i la medicació.

• L’alumnat no pot assistir a l’escola quan no presentin un bon estat de salut o qualsevol des següents símptomes:
  • Febre amb més de 37,5.
  • Erupcions no justificades pel o la pediatra com a no contagioses per la resta dels seus companys i les seves companyes.
  • Conjuntivitis.
  • Situació de vòmits o descomposició continuada.
  • Amb llémenes al cap.

• A l’escola no podem donar medicaments, intenteu adaptar la dosi a l’horari familiar si és possible. En cas de molta necessitat, per poder administrar un medicament a un nen o una nena, haureu de portar:
  • Recepta mèdica.
  • Autorització del pare, de la mare o del tutor o tutora. Aquesta la podreu descarregar del següent enllaç.
  • El medicament del nen o de la nena, especificant la dosi a donar.