EL VAPOR AMB LA SEU D’ÈGARA.

Avui l’alumnat de 4t ha participat en la jornada cultural de la Seu d’Ègara, d’aquesta manera, conjuntament amb altres escoles, hem recolzat la candidatura de la Seu d’Ègara com a Patrimoni Mundial de la UNESCO.
Els nens i les nenes d’El Vapor han compartit amb la… Llegeix més»

JOCS PER LA MARATÓ

Al llarg d’aquesta setmana, gran i petits, han pogut gaudir d’una tarda de jocs en família.
Gràcies a la vostra participació, s’han pogut recaptar 514,92 € que seran lliurats a la fundació La Marató de TV3.
Moltíssimes gràcies per la vostra implicació!

GRAN RECOLLIDA DE ROBA

Hem aconseguit omplir la gàbia sencera per aquelles famílies que més ho necessiten! Avui se l’emporten i prepararan la roba per donar-li una segona vida.
Moltíssimes gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració!

JA TENIM LES NOSTRES PORTES!

Ja tenim decorades les nostres portes a partir del nom de cadascuna de les classes.
Ara toca compartir-les amb tota l’escola, ben aviat les podreu veure en persona a les reunions d’inici de curs.

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid… Llegeix més»

INICI JORNADA INTENSIVA

Del dilluns 5 al dijous 22 de juny l’escola funcionarà en horari intensiu, de 9.00 h a 13.00h.

ENTRADES I SORTIDES EN HORARI ESCOLAR:
Les entrades i sortides es continuaran fent per les portes habituals.

SERVEI DE MENJADOR:
Els nens i les nenes que fan ús del servei… Llegeix més»