Història

La nostra és una escola que va néixer com a conseqüència de les necessitats importants d’escolarització que la ciutat de Terrassa tenia l’any 2006. Vàrem iniciar la nostra activitat l’any 2007 en unes instal·lacions provisionals, després de diferents ubicacions i trasllats, ocupem el nostre edifici actual del 7 de desembre de 2011.

El Vapor és una escola de doble línia que ofereix escolarització a alumnat dels 3 als 12 anys, i a partir d’aquest moment, poden continuar la seva escolarització als instituts Montserrat Roig, Torre del Palau i Can Roca, centres als quals està adscrita.

El curs 2012-2013 s’incorpora a la nostra escola l’agrupament d’alumnat sord. Aquesta inclusió és una oportunitat real d’enriquiment per als diferents membres de la nostra Comunitat Educativa.

El Vapor és una escola catalana que té com a objectiu oferir al seu alumnat un ensenyament de qualitat. Una formació que els ajudi a formar la seva pròpia identitat i a desenvolupar les seves capacitats. D’aquesta manera podran conèixer el món que els envolta i intentar transformar-lo amb actituds respectuoses, crítiques, tolerants, solidàries i d’igualtat entre homes i dones.