Tallers intercicles

SETMANA DE LA CIÈNCIA CURS 2019/20

Com cada any celebrem la setmana de la ciència, fent tallers experimentals intercicles. Gaudim molt de l’experiència conjunta. Aquí teniu les fotos dels experiments d’aquest any.

Feu clic a la imatge per veure les fotos.

Setmana de la ciència

Cada curs celebrem la setmana de la ciència a l’escola. Els alumnes de Cicle Superior (5è i 6è) realitzen els experiments conjuntament amb els alumnes de Cicle Mitjà (3er i 4rt) i els alumnes de Cicle Inicial (1r i 2n) amb els alumnes d’Educació Infantil.

Ens ho hem passat molt bé fent de científics, comprovant les nostres prediccions i compartint aquestes activitats amb la resta de companys!

Tallers de Carnaval

Entre tots ens fabriquem les nostres disfresses. Grans i petits col·laborem perquè  la rua de Carnaval quedi ben vistosa i acolorida.

I… divendres a la tarda sortim tots a lluir-les a la

Gran rua de carnestoltes de l’Escola El Turó

Parelles de lectura

Cada Sant Jordi, l’ escola celebra la diada cultural i de l’ amor per excel•lència a Catalunya, amb diferents activitats.

Durant aquesta setmana de Sant Jordi, les aules s’ omplen de pares i mares que han explicat contes.

S’ organitzen tallers intercicles per parelles, on alumnes grans i petits comparteixen lectures.