Claki

PROJECTE “CLAKI”-ESCOLA VERDA

A l’escola col·laborem amb APINDEP Ronçana Sccl, que és una Cooperativa de consum i usuaris de caràcter social i sense ànim de lucre. S’ofereixen serveis a la dependència, i està formada per persones amb diversitat funcional i familiars de primer i segon grau.

L’alumne rep a l’escola una ampolla (claki) per a la recollida d’oli de cuina domèstic, amb una boda ampla i de material resistent, juntament amb un fulletó iinformatiu. ​

Apindep s’encarrega del buidatge dels contenidors de les escoles, del transport de les ampolles plenes d’oli, de la gestió de l’oli recuperat, del rentat de les ampolles i del seu retorn a les escoles un cop ben netes per ser reutilitzades.

L’oli usat es recupera per a la seva utilització com a biocombustible que pot ser usat en vehicles dièsel.

Per participar només cal fer un únic pagament de 3 euros per adquirir el primer Claki. Un cop es porti ple d’oli usat a l’escola es canviarà per un altre de buit i net. Animeu-vos a participar!!!

Per organitzar el projecte “CLAKIS”, recollida de l’oli brut, hem ampliat l’horari de venda de clakis:

Matí – SECRETARIA VENDA

Dilluns a Secretaria de 09:00 a 10:00h, porta 1

Tardes – CONSERGERIA VENDA

De dilluns a divendres de 16:30 a 17:00h, porta 2

Us agrairem que porteu els 2 € justos.

Per tal d’evitar que els alumnes portin diners i/o demanin sortir de les aules, no es vendran “clakis” en horari lectiu als alumnes.

Per fer el canvi de “clakis”:

Matí – CONSERGERIA CANVI

A les 09:10h a consergeria, porta 1